Ce este Tesselation-de folosit in gaming ?

Orice obiect vizibil dintr-un joc, este format din poligoane. Acele poligoane, oricat de bine ar fi cizelate de AA (filtrul de calitate), tot ramane cu margini colturoase, asa cum se vede din imaginile de mai jos. Pentru asta exista acest ”relativ nou” filtru de calitate pe care il gasim in jocurile pretentioase. Ce ne intereseaza este impactul asupra performantei.

tess1

Din experienta, abia de la 2560×1600 in sus Tesselation are un efect important asupra performantei, respectiv fps-urile randate. Insa si aici, daca folosesti un RTX2080Ti in rezolutie 4k, in Shadow of the Tomb Ryder, all Ultra, diferenta a fost de 2..3 fps-uri intre cu sau fara. In NV-Link deja tesselation nu mai afecteaza performanta.

In concluzie, daca folositi orice rezolutie sub cea mentionata mai sus, Tesselation poate fi folosit fara grija unei eventuale performante mai slabe.

tess2

Sursa Foto : quora.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.