The Outer Worlds si o problema veche

Un first person action shooter S.F. in genul Mass Efect:Andromeda, insa cu grafica si gameplay ceva mai slab. Un joc ce se lanseaza in 2019 ANUL DOMNULUI (adica la sfarsitul Lumii), nu are voie sa se bazeze pe un personaj care NU are voce si trebuie sa dai ”click…click”. Asta ar fi prima critica.

Am testat jocul in single 2080Ti si NV link si voi adauga titlul acesta pe lista dezamagirilor. Scalling-ul e jalnic, cu un beneficiu de doar 20..25% performance boost, asta in cazurile fericite in care ai parte de putinul gameplay fluent, existand in majoritatea timpului acel efect de stuttering…

Vina poate fi impartita intre developerii care nu sunt interesati sa plateasca ore extra programatorilor, pentru a introduce in joc un cod care sa permita partii de soft sa profite de sistemele cu doua placi grafice. Deh, The Outer Worlds nu se compara cu un mamut ca Jedi: Fallen Order, care urca si la 60% performance boost in 4k All Ultra NV-Link. Aia au bani, franciza fiind inca extrem de populara.

Aviz celor care se gandesc la o conexiune NV. Astea sunt probleme frecvent intalnite. In afara de testele sintetice create sa iti stoarca sistemul, jocurile care sunt in stare sa profite de asa ceva, le vei numara pe degete. Sa speram ca Red Dead Redemption ne ma mantui pe toti (din prisma scalling-ului) si apucam sa il jucam pana nu murim dracu. Hai NosTeamRO, hai CODEX, CPY,FitGirl si toti care mai sunteti.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.